W trosce o bezpieczeństwo i zdrowie klientów oraz pracowników, a także w celu stałego podwyższania jakości świadczonych usług proszę o zapoznanie się z poniższym regulaminem przed przystąpieniem do korzystania z usług mojego studia.
§ 1
Postanowienia ogólne
Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem”, określa dokładne zasady korzystania z usług świadczonych w studio Beata Wojtczak Makeup Room zwanego dalej „Salonem”.
Salon świadczy Usługi w dniach od poniedziałku do niedzieli w godzinach umówionych z klientem
Klienci Salonu mają obowiązek zapoznania się z Regulaminem przed rezerwacją wizyty na usługi w Salonie. Przystąpienie do wybranej usługi oznacza akceptacją niniejszego Regulaminu, bez konieczności jego podpisania przez Klienta.
Regulamin wraz z Cennikiem i opisem Usług stanowi umowę na świadczenie usług.
§ 2
Definicje
Klient – oznacza osobę fizyczną, pełnoletnią, która ukończyła 18 lat
i posiada pełną zdolność do czynności prawnych.
Osoba niepełnoletnia - klient, który nie ukończył 18 lat i korzysta z usług Salonu za zgodą ustną lub pisemną, rodzica/opiekuna prawnego.
Regulamin – oznacza niniejszy Regulamin sporządzony przez Usługodawcę.
Salon – oznacza lokal, w którym Usługodawca świadczy usługi.
Usługa – oznacza usługę świadczoną przez Usługodawcę na rzecz Klienta.
Opłata Rezerwacyjna – forma zabezpieczenia rezerwacji wizyty w danym terminie.
Usługodawca – oznacza: Beata Wojtczak
Dane kontaktowe: adres e-mail: beatawojtczak@interia.pl
numer telefonu 500 214 983
§ 3
Obowiązki klienta
Klientem Salonu jest osoba pełnoletnia lub niepełnoletnia za zgodą opiekuna prawnego. W przypadku osoby niepełnoletniej Usługodawca jest uprawniony przed wizytą do wglądu stosownej zgody opiekuna prawnego oraz do odmowy świadczenia Usługi w przypadku braku takiej zgody.
Klient jest zobowiązany do podania informacji na temat swojego stanu zdrowia, jeśli jest to konieczne do podjęcia decyzji o wykonaniu określonej usługi oraz podpisania oświadczenia o prawdziwości podanych informacji.
Klient jest zobowiązany do natychmiastowego powiadomienia Usługodawcy o pogorszeniu swojego stanu zdrowia podczas wykonywanego Usługi.
Klienci powinni przychodzić na umówioną wizytę bez osób towarzyszących.
Klient powinien stawić się w Salonie na max 10 minut przed rozpoczęciem Usługi.
O każdym potencjalnym spóźnieniu, Klient powinien poinformować Salon telefonicznie z odpowiednim wyprzedzeniem.
Salon dopuszcza spóźnienie Klienta do max 20 minut, po tym czasie usługa zostanie odwołana lub skrócona. Każdy przypadek spóźnienia rozpatrywany jest indywidualnie przez Usługodawcę.
W przypadku uporczywego odwoływania wizyt przez Klienta w terminie późniejszym niż dozwolony niniejszym regulaminem albo niestawiania się na umówioną wizytę bez odwołania wizyty we wskazanym terminie więcej niż 3 razy, Usługodawca jest uprawniony do odmowy świadczenia lub rezerwacji kolejnej wizyty danemu Klientowi.
§ 4
Cennik
Usługodawca świadczy usługi znajdujące się w aktualnym cenniku usług dostępnym na recepcji salonu oraz w systemie rezerwacji Wpadaj.pl
Klient przed wyborem Usługi może zapoznać się z jej opisem, czasem trwania oraz ceną.
§ 5
Rezerwacja wizyt
Usługodawca prowadzi rezerwację i zapisy na wizyty poprzez: kontakt osobisty, telefoniczny oraz social media salonu.
W przypadku wybranych usług Usługodawca wymaga uiszczenia przez Klienta Opłaty Rezerwacyjnej w ciągu 3 dni roboczych od momentu umówienia wizyty, w wysokości 50zł. (dot. usługi makijażu i i lekcji makijażu) lub 30 % ceny (dot. kursów i szkoleń).
Opłatę Rezerwacyjną Klient może zapłacić osobiście w Salonie lub przelewem na podany przez Salon numer konta.
W przypadku odwołania wizyty przez Klienta, Opłata Rezerwacyjna jest bezzwrotna.
Zgodnie z ustawą o zawieraniu umów na odległość oraz poza lokalem przedsiębiorstwa, Klient rezerwujący wizytę telefonicznie, e-mail, poprzez system rezerwacji lub poprzez wiadomość na Facebooku lub Instagramie czyli poza lokalem - od dnia uiszczenia Opłaty Rezerwacyjnej ma 14 dni (kalendarzowych) na odstąpienie od umowy i rezygnacji z zarezerwowanej usługi. Klient decydujący się na odstąpienie od umowy zawartej na odległość, powinien powiadomić o tym Salon pisemnie na e-mail beatawojtczak@interia.pl przed upływem 14 dni od dnia wpłaty zadatku. Powołując się na prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość oraz podając dane do przelewu zwrotnego. Po prawidłowym odstąpieniu od umowy Opłata Rezerwacyjna zostanie zwrócona Klientowi w terminie do 14 dni kalendarzowych, na podane przez Klienta dane do przelewu.
W przypadku gdy klient nie powiadomi Salonu o odstąpieniu od umowy
w wyznaczonym terminie, opłata będzie bezzwrotna.
Klient dokonujący rezerwacji na odległość i wpłacający Opłatę Rezerwacyjną na krócej niż 14 dni przed realizacją usługi a tym samym przed upływem terminu na odstąpienie od umowy zawartej na odległość, rozumie i zgadza się, na utratę prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość. W powyższym przypadku rezygnacja z usługi oznacza, że wpłacona Opłata Rezerwacyjna będzie bezzwrotna.
Dla celów niniejszego Regulaminu, “Siła Wyższa” oznacza jakiekolwiek zdarzenie poza kontrolą SALONU, w tym m.in. zdarzenie losowe, epidemię i pandemię, wojnę, powstanie, rozruchy, zamieszki, akty terroryzmu, pożar, wybuch, powódź, kradzież istotnego sprzętu, umyślną szkodę, strajk, lock-out, warunki atmosferyczne, akty i regulacje organów administracji państwowej lub samorządowej, nagłe wyłączenie mediów
w Salonie. Salon nie będzie ponosić odpowiedzialności wobec Klienta za niewykonanie jakichkolwiek obowiązków wynikających z niniejszego Regulaminu w zakresie, w jakim będzie to spowodowane wystąpieniem Siły Wyższej. W takiej sytuacji Klient otrzyma możliwość: rezerwacji innego dostępnego terminu, zwrotu wpłaconego Zadatku lub otrzymania vouchera w wysokości wpłaconego Zadatku do wykorzystania zgodnie
z ustaloną datą ważności.
W przypadku realizacji Usługi Opłata Rezerwacyjna podlega zaliczeniu na poczet ceny Usługi wykonywanej dla Klienta. Ostateczna cena rozliczona po wykonaniu Usługi zostanie pomniejszona o wysokość wpłaconej Opłaty Rezerwacyjnej
§ 6
Płatności
Klient jest zobowiązany do zapłaty za wykonane Usługi niezwłocznie po jej wykonaniu.
W Salonie udostępnia się następujące sposoby zapłaty:
Gotówka
Karta
Blik
Usługodawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia tymczasowych promocji, bonów podarunkowych czy pakietów usług. Zasady dotyczące ich zakupu oraz czasu trwania, zostaną uregulowane w odrębnym załączniku do niniejszego Regulaminu.
Promocje nie łączą się.
§ 7
Standardy Salonu
Usługodawca oświadcza, że wszyscy pracownicy Salonu są odpowiednio przeszkoleni, posiadają aktualne badania zdrowotne a Usługi wykonują na najwyższym poziomie oraz z należytą starannością.
Pracownik przed przystąpieniem do realizacji Usługi, zobowiązany jest przygotować odpowiednio swoje stanowisko pracy oraz zadbać o odpowiednią dezynfekcję wykonywaną przed każdym klientem.
W Salonie są używane jednorazowe aplikatory oraz zdezynfekowane akcesoria i narzędzia.
W Salonie są używane preparaty do dezynfekcji zgodne z wymogami sanepidu.
§ 8
Obowiązki Usługodawcy
Usługodawca przed wykonaniem Usługi jest zobowiązany:
przeprowadzić z Klientem wywiad dotyczący jego oczekiwań oraz jego stanu zdrowia
do przestrzegania zasad higieny i bezpieczeństwa podczas wykonywania Usług,
Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmian w Regulaminie z ważnych przyczyn, to jest np.: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności, zmiany w świadczeniu usług – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. Nowy regulamin wchodzi w życie z dniem wprowadzenia zmian. Usługodawca zobowiązuje się do poinformowania o zmianach w Regulaminie wszystkich klientów z zarezerwowanymi terminami przed realizacją usług.
W razie wątpliwości w zakresie bezpieczeństwa przeprowadzenia zabiegu, Usługodawca zastrzega sobie prawo do odmówienia wykonania zabiegu.
§ 9
Reklamacje
Klient ma prawo do złożenia reklamacji dotyczącej Usługi. Do zgłoszenia reklamacji konieczne jest udowodnienie wykonania Usługi w Salonie np. poprzez posiadany paragon lub potwierdzoną rezerwację usługi.
Klient reklamację powinien złożyć pisemnie na adres e-mail beatawojtczak@interia.pl lub osobiście w recepcji salonu.
Reklamacja musi zawierać dane osobowe Klienta umożliwiające jego identyfikację oraz zapewnienie kontaktu, opis przyczyny reklamacji wraz
z zakresem żądań oraz dokumentację fotograficzną dotyczącą powodu reklamacji.
W każdym przypadku warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest stawienie się osobiste w Salonie do 48h po złożeniu reklamacji celem oceny potrzebnej do rozpatrzenia reklamacji.
Usługodawca rozpatrzy reklamację w ciągu 30 dni od jej przyjęcia i poinformuje Klienta pisemnie lub mailowo na podane dane kontaktowe.
Po rozpatrzeniu reklamacji Klient jest zobowiązany do podpisania protokołu reklamacyjnego.
§ 10
Postanowienia końcowe
Każdy Klient ma prawo wglądu do Regulaminu, cennika oraz certyfikatów, na które powołuje się Usługodawca co do własnego doświadczenia.
Aktualny Regulamin wizyt jest wywieszony i dostępny w Salonie w miejscu widocznym i dostępnym dla Klientów.
Za wszelkie uszkodzenia wyposażenia Salonu przez Klienta, Klienci odpowiadają bez ograniczeń zgodnie z art. 415 kodeksu cywilnego.
Za uszkodzenia spowodowane przez osoby niepełnoletnie odpowiedzialni są ich ustawowi przedstawiciele.
Na terenie całego Salonu, obowiązuje całkowity zakaz palenia i używania tytoniu oraz wyrobów tytoniowych i nikotynowych, w tym papierosów elektronicznych, jak również obowiązuje całkowity zakaz spożywania napojów alkoholowych oraz innego rodzaju używek i środków odurzających.
Podczas wykonywania Usługi zabrania się używania telefonu przez Klienta z wyłączeniem sytuacji losowych.
Wszelkie spory wynikające ze świadczonych Usług winny być w pierwszej kolejności rozwiązywane polubownie. W przypadku niedojścia do porozumienia spory będą rozstrzygane przez sąd właściwości ogólnej.
Jeżeli którekolwiek z postanowień niniejszego regulaminu zostałoby uznane za nieważne, niezgodne z przepisami prawa lub niewykonalne zostanie ono wyłączone z postanowień niniejszego regulaminu, które to
w dalszym ciągu będą obowiązywać w najszerszym, dopuszczalnym przez prawo zakresie.
§ 11
Przetwarzanie danych osobowych klientów
Rezerwując wizytę w Salonie klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych w celach opisanych poniżej, w niniejszym paragrafie.
Administratorem danych osobowych Klientów jest Beata Wojtczak Makeup Room
Z Administratorem ochrony danych można kontaktować się pocztą elektroniczną pod adresem e-mail beatawojtczak@interia.pl
Dane osobowe Klientów pozyskane w związku z korzystaniem z usług Salonu, będą przetwarzane w następujących celach:
w celu komunikacji z klientem (otrzymywanie za pośrednictwem telefonii komórkowej i poczty elektronicznej informacji dot. planowanych wizyt) oraz w celu wykonania usługi.
Podstawą prawną przetwarzania danych Klientów będzie: udzielona zgoda, niezbędność do wykonania umowy lub do podjęcia działań na żądanie Klienta przed zawarciem umowy, niezbędność do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, niezbędność do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora np. takich jak udzielania odpowiedzi na pisma i wnioski Klientów.
Dane Klientów mogą być przekazywane następującym podmiotom: procesorom (podmioty przetwarzające) w związku ze zleconymi przez Salon działaniami, podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa, podmiotom kontrolnym i nadzorczym, organom egzekucyjnym, firmom kurierskim, które będą dostarczać przesyłki do Klientów, Dane Klientów będą przekazane do państwa trzeciego (np. USA) w związku z prowadzonymi działaniami na Facebooku (klienci kontaktujący się poprzez fanpage Salonu na Facebooku lub Instagramie).
Okres przetwarzania danych osobowych Klientów jest uzależniony od celu w jakim dane są przetwarzane. Okres przez który dane osobowe będą przechowywane jest obliczany w oparciu o następujące kryteria: przepisy prawa, które mogą obligować Salon do przetwarzania danych przez określony czas (np. dane nt. faktur przechowujemy przez 5 lat od końca ostatniego roku rozliczeniowego), okres, który jest niezbędny do obrony interesów Salonu oraz okres na jaki została udzielona zgoda.
Ponadto, informujemy, że Klienci mają prawo do: żądania dostępu do danych osobowych ich dotyczących, sprostowania ich danych, żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych, w tym poprzez przedstawienie dodatkowego oświadczenia, usunięcia ich danych lub ograniczenia ich przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania ich danych osobowych, przeniesienia ich danych osobowych.
Jednak w wyjątkowych sytuacjach dane nie mogą być usunięte natychmiast.
Są to:
- dane, które są niezbędne do realizacji usługi i ewentualnego okresu reklamacyjnego,
- dane co do których istnieją podstawy prawne, aby mimo tego kontynuować przetwarzanie,
- dane przetwarzane w zgodzie z innymi przepisami prawa.
Klienci mają prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano na podstawie udzielonej zgody przed jej cofnięciem.
W przypadku wątpliwości co do prawidłowości przetwarzania danych osobowych przez Salon Klienci mają prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem a danych osobowych prosimy kierować na adres Administratora z tematem “Dane osobowe” na skrzynkę beatawojtczak@interia.pl Dane osobowe Klienta przetwarzane są zgodnie z ww. treścią i w celach wskazanych w ww. klauzuli informacyjnej, z którą Klient również zapoznaje się podczas pierwszej wizyty w Salonie.
Zadzwoń: +48 500 214 983
lub umów się online:
Strona www stworzona w kreatorze WebWave.